| by

0

Rafa: Sa Novakom uvek posebno

Nakon prilično lake i ubedljive pobede nad Rišarom Gaskeom, španski teniser Rafael Nadal je rekao da u finalu očekuje veliku borbu i veoma težak meč, kao i uvek sa Novakom Đokovićem.



Za nešto više od dva sata završen je polufinalni duel između Rafaela Nadala i Rišara Gaskea. Španac je odigrao sjajno i osim drugog seta, nije imao većih problema sa Francuzom.

Konačan rezultat glasio je 6:4, 7:6 i 6:2.




Nadal je posle meča izjavio:



„Ovo je neverovatno. Veoma sam srtećan zbog pobede i plasmana u još jedno finale. Rišar je bio dobar ali ja sam bio bolji i pobedio. Jedva čekam finalni meč", rekao je Nadal.



Na piatnje koliko uživa u igranju protiv Novaka, Rafa je bio iskren:



„Pa više bih voleo da igram protiv nekoga drugog, ali šta je tu je. Na kraju krajeva moram da budem iskren, ne moram da budem glup. Voleo bih da u finalu igram protiv nekoga protiv koga bih imao više šansi za pobdu. Ali igram protiv njega. Igrao sam protiv njega dosta mečeva. Uvek igramo uzbudljive duele. Kada igrate takve mečeve osećate se posebno. Čak i kada sam izgubio onaj meč u Australiji, bio sam srećan jer sam bio deo tog duela. Polufinale Rolan Garosa ove godine je takođe bilo emotivno. Pre nekoliko nedelja u Montrealu odigrali smo meč na veoma visokom nivou. To je dobro za obojicu, igramo na visokom nivou i mečevi postaju sjajni zbog toga. Igramo često duge razmene, dovodimo naše igre do limita i na kraju postaje veoma težak meč za obojicu", rekao je Nadal.



Upitan da li to znači da je pobeda nad Đokovićem vrednija od ostalih, Španac je odgovorio:



"Novak je veliki rival. Postoji još rivala, ali je tačno da da smo odigrali već dosta mečeva u karijeri, tako da to čini naše duele posebnim. A kada dobijete priliku da pobedite protiv najtežih rivala, pobeda je onda još posebnija. Ali ne i u finalu Ju-Es opena. Ovde je važan turnir, ne protivnik", zaključio je Nadal.