| by

0

Tinejdžer iz Jakova u Portu!

Kako prenosi "Sportski žurnal", 18-godišnji Danko Kiković, vezni igrač Srema iz Jakova, potpisao je ugovor sa velikom Portom!



Kiković (1994) će u predstojećem periodu da radi sa B timom i omladinskom ekipom dvostrukog šampiona Evrope.

"Lepo su me prihvatili. Ljudi iz Porta su, od novembra, gledali nekoliko mojih utakmica i pozvali me da dođem. Oduševljen sam, za početak, sada je na meni da se nametnem", rekao je Kiković koji je već u Portugalu.

Ključnu u logu u transferu Kikovića imao je menadžer Jovica Radonjić koji je agent Miralema Sulejmanija i Nemanje Tomića, a koji je svojevremeno iz obrenovačkog Radničkog poslao u Partizan i Crvenu zvezdu Radosava Petrovića i Filipa Đuričića.

Trener Srema Srđan Blagojević izuzetno lepo se izrazio o Kikoviću.

"Veoma je talentovan, što je primetio i selektor omladinske reprezentacije Ljubinko Drulović i pozvao ga na poslednje okupljanje. Danko još nije završio svoj fizički razvoj, očekujem da napravi bum za dve, tri godine, Porto vidi u njemu investiciju za budućnost".

Partizan i Zvezda, naša dva najveća kluba koji godinama prodaju najbolje srpske igrače evropskim velikanima, sada se muče da zarade od transfera svojih igrača u Tursku, Rusiju, Belgiju, dok jedan Superligaš sarađuje sa Portom.