| by

0

Kutinjo dobio 10-ku u Liverpulu

Brazilski vezni fudbaler Filipe Kutinjo zvanično je prešao iz Intera u Liverpul za 10 miliona evra.




20-godišnji fudbaler je u utorak dobio radnu dozvolu u Engleskoj, a na "Enfild roudu" je dobio dres sa brojem 10.

"Veoma sam srećan, ovo je važan korak u mojoj karijeri. Liverpul je veliki klub sa sjajnim igračima, u Brazilu svi poznaju istoriju Liverpula. Znam da veruju u mene i moju igru", rekao je Kutinjo na predstavljanju u Liverpulu.

Kutinjo je istakao da najviše voli da igra blizu gola, i da je to njegov najjači adut.

"Ja sam igrač koji pravi poteze i igra zajedno sa napadom, dodajem ali i postižem golove. Volim da driblam i igram blizu kaznenog prostora, to je moja snaga. Igrao sam dve i po godine u Italiji i verujem da ću se brzo prilagoditi ovde", rekao je Kutinjo.