| by

0

Popović: Hoću na čelo Partizana

Biznismen Miroslav Popović najavio je kandidaturu za mesto predsednika FK Partizan, piše ’žurnal.rs’.



Predsednik kompanije ’Vika alijans’ nezadovoljan je načinom na koji Dragan Đurić vodi klub iz Humske.
„Ne mogu da sedim i sa strane gledam kako Partizan propada. Titule u Srbiji su dimna zavesa za nesposobnost da se iskoristi veličina brenda kakav je Partizan. Klub ima mnogo veći potencijal koji sadašnje rukovodstvo ne ume da prepozna“, rekao je Popović za Žurnal.
On smatra da su promene u srpskom šampionu neophodne.

„Jasna mi je situacija i nemam nameru da podrivam Partizan. Promene su, ipak, neophodne i idemo im u susret. Prema saznanjima koje imamo moji saradnici i ja, druga polovina aprila i prva polovina maja biće vreme kad će se konkretno govoriti o promenama. Spremno ćemo ih dočekati.“

Miroslav Popović, koji je inače sin Titovog generala Jova Popovića, bio je jedan od kandidata za mesto predsednika i 2007. godine kada se sa te funkcije povukao Nenad Popović. Tada je bitku za mesto prvog čoveka crno-belih dobio sadašnji predsednik FSS Tomislav Karadžić. Njegov pokojni otac je decenijama bio u samom vrhu crno-bele uprave.

„Želim da postanem predsednik da bih sondirao teren i izvršio pripreme za privatizaciju jer je moj i plan mojih strateških partnera da kupimo Partizan. Izabrao sam ovo jer sam "bolesni grobar" i zato što želim da napravim evropski klub. Hoću da uložim novac transparentno i da se vidi gde će on ići. Spreman sam odmah da uložim 10 miliona evra u revitalizaciju kluba i naravno mnogo više u godinama koje slede“, rekao je Popović 2007. u intervjuu za ’Kurir’.