| by

0

Miljenović se izvinio Vujoševiću

Košarkaš Radničkog Nenad Miljenović izvinio se Dušku Vujoševiću i Partizanu zbog uvredljive majice koju je obukao nakon duela dva tima u Kragujevcu.



Navijači Radničkog su tokom derbija ABA lige nosili majice sa uvredljivom porukom Vujoševiću, a posle utakmice su ih bacili igračima i jednu je obukao Miljenović, doskorašnji igrač Partizana.

"Obraćam se povodom moje objavljene slike na pojedinim sajtovima. Postala je praksa da nam verni navijači Radničkog bacaju majice posle utakmice koje mi oblačimo i slavimo sa njima. Nakon utakmice sa Partizanom, bačene su nam majice čiji natpis nisam video i jednu od njih nesvesno obukao".

"Čim sam video natpis na majici, skinuo sam je ne želeći da vređam bivšeg trenera i klub u kome sam bio. Nikada nisam
i neću vređati druge klubove i ljude koji rade u njima, pogotovo ne klubove u kojima sam bio. Izvinjavam se ako sam bilo koga uvredio jer mi to nikako nije bila namera. Sa Partizanom sam se rastao u prijateljskim i lepim odnosima i želim da tako i ostane", napisao je Miljenović na tviteru.

Miljenović je početkom sezone napustio Partizan mt:s nezadovoljan minutažom kod Vujoševića, te prešao u kragujevački tim. U Partizan je stigao 2011. godine iz omladinskog tima FMP Železnika, kao jedan od najtalentovanijih srpskih košarkaša.