Ispunjena očekivanja

Selektor fudbalske reprezentacije Srbije Siniša Mihajlović rekao je posle večerašnjeg trijumfa nad Kiprom (3:1) da je zadovoljan i igrom i rezultatom u prijateljskom meču u Nikoziji.



"Ukupan utisak je pozitivan, žao mi je samo što atmosfera na stadionu nije bila fudbalska. Pamtim dobro, neke utakmice u sličnim uslovima i ja sam igrao i znam da je teško naći motiv. Igrači su to, ipak, uspeli. Odigrali su meč dosta dobro, a ono što je trebalo da vidim, video sam", rekao je Mihajlović novinarima u Nikoziji.


Utakmica je odigrana na stadionu GSP pred svega nekoliko stotina gledalaca.


Selekciji Srbije ovo je bila poslednja provera pred duel sa Hrvatskom koji se igra 22. marta u Zagrebu u okviru kvalifikacija za Svetsko prvenstvo.


"Zadovoljan sam učinkom svih reprezentativaca. Sad je i slika koju imam o pojedinim igračima malo kompletnija. Ispunili su moj zahtev da igraju visok presing, da se čuva lopta. Dobro je što stvaramo šanse, bilo je još tri-četiri povoljne prilike za gol. Sa Đorđevićem i Šćepovićem nadam se da ćemo rešiti problem realizacije. Mada, i Đurđićem sam zadovoljan, no što sam tražio od njega, uradio je", dodao je Mihajlović.



Mihajlović je prokomentarisao i današnju pobedu Hrvatske u prijateljskom meču sa Južnom Korejom (4:0).


"Nikome nije lako dati četiri gola. Ali, bolje da se ispucaju sada nego u martu. I sigurno je bolje što su pobedili nego da su izgubili", zaključio je Mihajlović.