| by

0

Nikolić računa na Kojića i Luku

Trener Rada Marko Nikolić rekao je da nije do njega da li će Nemanja Kojić i Predrag Luka preći u Partizan, već da je to do rukovodstva ta dva kluba.



„Ne bavim se time da li će doći do realizacije transfera Kojića i Luke, to je stvar rukovodstva dva kluba. Oni treniraju sa timom, na spisku su putnika koji treba da krenu na drugi deo priprema u Antaliju“, rekao je Nikolić.

Nikolić je istakao da Kojić i Luka moraju da nastave da predvode ekipu ako ostanu u klubu s Banjice.

„Ako se desi da nas napuste u ovom prelaznom roku, mi ćemo im poželeti sve najbolje, kao i mnogim igračima koji su do sada odlazili iz kluba, a ako ostanu, ja nemam nikakvu dilemu i očekujem da se ponašaju kao i do sada i da njihov pristup bude takav kakav mora da bude. Nemanja Kojić je kapiten, moraju da prednjače u svemu“, istakao je Nikolić.

Trener tima sa Banjice rekao je da na svakog fudbalera svog kluba gleda tako dok je na papiru igrač Rada.

„Naravno da medije interesuje priča oko njihovog odlaska, a što se mene tiče oni su igrači Rada i tako gledam svakog momka ovde sve dok ne potpiše za neki drugi klub. Dok je neko na papiru igrač Rada ja ga tako i tretiram tako da su te stvari makar kod mene jednostavno postavljene“, rekao je trener ’građevinara’.

Nikolić je istakao da interes za fudbalere Rada postoji konstantno prethodnih godina.

„Interes za naše igrače postoji konstantno u poslednjih pet-šest godina, u svakom prelaznom roku. Kojić i Luka su dva momka koji imaju određenu igračku i ljudsku zrelost, a i proveli su mnogo godina u ovom klubu“, naglasio je Nikolić.