| by

0

Varda kao navijač na Kupu

Košarkaš Radničkog iz Kragujevca Ratko Varda operisan je i polako se oporavlja od povrede ahilove tetive zbog koje će u naredna tri meseca biti van terena.



Iskusni centar je povredu doživeo već u osmom minutu meča sa Partizanom, a koliko je ona ozbilna potvrđuje i hitna operacija dva dana posle utakmice.

„Vraćena je pomerena tetiva, to je najsvedenije zašto sam u bolničkoj postelji i kako je prošla operacija. Izdržao sam najgore, povredu na terenu i period u bolnici, sada je lakše. Kući krećem već u petak, kada počinjem rehabilitaciju, a potrajaće najmanje mesec i po dana. Videćemo kako će se mišići vraćati na svoje mesto. Moram da budem pažljiv, ne sme biti forsiranja, iako bih najradije već sutra obukao dres“, istakao je Varda za klupski sajt.

Vardini saigrači su lišeni njegove pomoći uspeli da slave protiv Partizana, a on ističe da mu nije nimalo bilo lako da gleda meč, pošto ga je prinudno ranije završio.

„Bio sam jako nervozan. Između poluvremena sam pokušavao sa doktorom da se aktiviram, ali nije bilo moguće ni da potrčim, iako sam probao. Ipak, sa onakvom publikom, kakva je u hali Jezero, teško je izgubiti utakmicu, što su naši momci i pokazali. Bilo je nekih grešaka u završnici meča, ali se ispoljio kvalitet koji imamo. Sada nam preostaje da to pokazujemo u kontinuitetu. Nadam se da ćemo u preostalih sedam utakmica da izborimo ciljanu Evropu, ali i ’fajnal for’ Jadrana je u našim rukama. Svaki naredni susret biće meč sezone za nas, a prvi je već za vikend protiv Krke. Jako mi je žao što neću moću da učestvujem u ostvarenju ove klupske ambicije, ali verujem da u saigračima ima dovoljno snage da iznesu breme do kraja“, naglasio je Varda.

Iako će njegovim neigranjem Radnički biti dosta oslabljen u Kupu Radivoja Koraća, Varda pun optimizma gleda na predstojeće izazove.

„Bitno je da igramo baš onako kako dogovorimo sa trenerima, kako radimo na treninzima, onako kako mi najbolje umemo. Uz podršku koju uživamo u Jezeru i ozbiljnim pristupom na parketu teško da možemo da budemo poraženi. To najbolje potvrđuje serija pobeda na domaćem terenu u kojoj smo još od sredine oktobra. Kup koji sledi je specifičan, neće biti predaha tri dana, a treba odigrati sa maksimalnim mogućnostima sve vreme. Ali, to je jedini put koji vodi do cilja, po tome će se razlikovati i ovogodišnji vlasnik ’Žućkove levice’. Stručni štab zna šta radi, momci su jaki, stabilni, verujem u njih i siguran sam da će dati sve od sebe. Sasvim su realne procene da možemo da odlučujemo o pitanju osvajača“, rekao je Varda, „Po igračkom povratku u Kragujevac, potpuno me je iznenadilo koliko snažnu podršku Radnički uživa u svom gradu. Dolazeći u tim koji vodi Muta Nikolić prolazilo mi je kroz glavu da u Srbiji postoje samo Zvezda i Partizan, kao veliki mamci za navijače, ali sam se razuverio već posle prvih mečeva i jako mi je drago da je tako, a da sam deo te priče. Naši su navijači doslovce onaj ’šesti igrač’ u sastavu. Svaki put kada su masovno bili uz nas ostvarili smo pobedu. To nas dodatno motiviše, a deluju i na naše suparnike. Od srca im zahvaljujem za ovaj ponedeljak, ali i za onu podršku kada smo porazili Cedevitu i MZT. I odavde poručujem svima koji vole Radnički da će nam tek trebati podrška sa tribina, i na Kupu od 7. februara, i u preostale tri utakmice ABA lige u Kragujevcu. Na Kupu neću biti na parketu, ali biću na licu mesta i daću svoj doprinos kao navijač“.